Två tänder

Idag lr igår har William fått 2 st framtänder, plutten, de var på tiden! :D 

Vi idag


Idag strax innan Marcus skulle åka till jobbet åkte jag, W och G till mamma för en visit.
Vi var där i flera timmar innan vi åkte till DollarStore för att kika lite och sen hem för att göra kväller.
Nu sover vilden som en stock och jag ska ta tag i att städa lite så Marcus kan "ta de lite lugnt" imon!

Jag ska ju på konferens med jobbet, vi ska starta med frukost kl 1o.oo sen blir de konf till 16.oo.
Efter de bär de av till gävle där vi ska tillbringa kvällen med god mat & ev utgång.
Och hör på dehär! Dom har fixat billiga hotellrum så jag och Mia ska dela rum 150 kr per pers, Taaget!
Så vi ska sova ut ordentligt och njuta av hotellfrukost på lördagmorgon! ;D


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh stora plutten.. haha, fick han också båda på en gång?? Då var det bara 18 st kvar då!!

2010-04-22 @ 21:13:56
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilket fint kort på er =) ha en trevlig dag och kväll imon och sov så gott! =)

2010-04-22 @ 21:21:33
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

vi va oxå på dollar idag, kollade på muffinsformarna och servetterna jag med, men köpte aldrig :D jättesöta. tänkte jag skulle baka till max kalas men dom formar jag såg va jättestora. o servetterna blev jag egentligen kär i men köpte dom inte :D hihi.

2010-04-22 @ 21:48:00
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0