En tripp till Furuvik


















Ett rejält bildregn var de här!! :)

Som ni ser har vi spenderat dagen i Furuvik, en riktigt lyckad tripp lär jag säga,
vad somhelst är väl egentligen lyckat om man jämför med våran förra tripp :P
Vi åkte till pappa vid 11.oo idag, gav W lite lunch och sen åkte vi :)
Det som var tråkigt om något var väl allt folk, vart fan kom dom ifrån!? De ska vara köfritt när vi kommer!! ;P
Vi tog förmodligen den sista av säkert 1000 parkeringsplatser och som ni ser på översta bilden
så var de liiiiite folk som köade när vi skulle betala in oss! Meen de gick förvånansvärt fort så de tackar vi för :)

W var lyyrisk när han fick åka bilkaruseller med morfar,
han rattade för fullt och hade ett leende på läpparna heela tiden, gooobiiiiiit! ;P

Nu på kvällskvisten har jag faktiskt varit på (ca) en timmes promenad för 3:e gången denhär veckan,
känner mig ju nääästan hurtig, om de inte var för att jag har MÖÖLAT i mig massa skit (pizza, strips & korv, popcorn & ostkrokar) efter varenda gång!!
De är väl tamefan att man inte kan ha någon karaktär!!


Jaja! Vi avslutar här vettja ;P


Kommentarer
Postat av: Mamma till E

Hej på dig.

Det ser ut som ni hade en mysig dag i Furuvik. Ni hade i alla fall tur me vädret. :D

Vi va där i onsdags. O du vet kanske va det va för väder då...

Jo, det regnade...

Optimistiska som vi är/va så trodde vi att det skulle sluta. Så vi alla betalade in oss o hoppades på det bästa.

Hahaha...

Det slutade ju inte utan ökade. För att göra en blöt heldag kort så vi blev genom blöta alla 12st. (9vuxna o 3barn) Men på något vis så hade även vi en trevlig dag. :D

Så i dag har vi mumsat ostkrokar o plopp. (Min vinst) O tagit igen oss... :D

Vann ni något?

Ha det bäst.

O va rädda om er.

2010-08-05 @ 22:56:41
Postat av: Linda

Hahahahaha! Kan man annat än älska bilden när lilla G sitter under vagnen & ser hemskt besvärad ut? :-)

2010-08-08 @ 10:57:15
URL: http://lindqvist89.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0