Gooooo´morgon

Idag har jag haft min andra sovmorgon, som jag bytte till mig av Marcus, sköönt :P haha
Klev upp för inte så längesen och nu sitter jag och W åh dricker smoothie, ungen är verkligen GAALEN i smoothie
åh bra är väl de, de är ju nyttigt :P hehe.

Marcus åkte iväg för att köpa lite mer färg till taket, iihii! :D
Förövrigt hoppas jag på att kläderna för H&M och att bordet från Ellos kommer idag lr imon, dubbelihiiii! ;P

Annars har vi inga planer idag, skulle vilja åka åh hälsa på Emma känner já, saknar henne!
Så vi får se om det ev blir en svängom till Gävle ?!


Jaa? Återkommer senare :)

Kommentarer
Postat av: emma

men älskliiiiiiiiiing !!!!!!!



jag saknar dig med !

2010-08-03 @ 15:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0