Gooooooooooo´morron!!



Idag känns det som en bra dag!! :D
Jag är pigg, glad och klar i tid, sitter åh vääntar på att lilltrollet ska vakna så jag får kyssa sönder honom lite
innan jag drar iväg till jobbet! :)
Skulle ju kunna dra igång hårfönen, för skulle veeerkligen behöva föna håret men känns liiite taskigt :P haha.

Idag har vi konstigt nog inget bokat på jobbet, de är väl lugnet "före stormen"
för sen har vi fullbokat bra många dagar :)
Så idag ska vi åka till jobbet till o8.15, så kommer de en kille som ska rita upp förslag på några kontor
som vi ska göra till mindre konfrum sen ska vi käka frulle, seen blir de en liten runda inne på Ikea
& efter de ska vi fixa och trixa & göra en provisorisk lösning inne på kontoren
då vi behöver dom som konfrum innan dom kommer hinna bli klara :)

Efter jobbet har jag väl inte så mkt planerat, grannen har lovat mig en kopp kaffe efter fyra
och de är inte fy skam de inte :P


På tal om något heeelt annat, hur fan ska man klä sig idag då, här sitter jag i jeans och långärmat?!
De är ju klarblå himmel, frågan är ju bara hur varmt de är? hm? De återstår att se :P haha


Nu får ungen vakna, han brukar väl aldrig sova såhär långe, Jag är puuuss-sjuk!! ;P

Kommentarer
Postat av: Emma

Men hur snygg ÄR du egentligen människa?!



puss puss pusss puss pusss påre snygging jävel :D

2010-08-23 @ 16:58:40
URL: http://emmahagman.blogg.se/
Postat av: sarah

snygg tröja, var e den köpt?

2010-08-23 @ 17:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0