Kunde inte låta bli ;)



Gick omkring på stan efter jobbet idag och väntade på att Marcus skulle komma hem från Hofors
då jag inte hade någon nyckel hem och fick syn på denhär jackan från VILA på B-young!!
Den var dessutom nersatt till halva reapriset vilket var 125 kr och då kunde jag bara inte låta blii !!!
Marcus har berättat för mig att jag har köpstop denhär månaden förstår ni ;P hehe.
Så när han ringde lät jag: Määääääärgus, jag har hittat en suuuuuuuuperfin jacka
som jag bara mååååååååste ha, jag vill jag vill jag vill!!
Och jag är ganska säker på att han sa jag tack vare att han klickade hem två fiskespön häromdagen,
inte mig emot ;D hihi!

Den fanns dock bara i M, men de gör lixom inget att den är lite stor
+ att jag nog kommer vilja ha ett tunnt skärp i midjan, tror att de blir snyggt! :)

Jag kanske visar hur den ser ut på imon, jag har en såndär hemsk svulldag dag, tvii :P


Kommentarer
Postat av: Sara

hahah, de är så kul när dom gjort bort sig själva :P hahah. så man kan handla åt sig själv utan att få dåligt samvete :D

2010-08-16 @ 22:18:11
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0