Ledig fredag

Idag är jag ledig, vi har ingenting bokat idag heller, blev en riktigt lugn start dehär :P

Idaag ska jag istället åka in och träffa Emma någongång runt lunch kanske?! :)
Och på eftermiddagen ska jag sätta i mitt löshår, yeeeey :D
Får se om de blir nå bra, tyckte de var så lite hår även fast de är 100 slingor
och eftersom jag har ganska kort nu innan
så är de nog svårare att få de att de naturligt ut meen vi får väl prova oss fram :P


Har väl ingenting mer att tillägga så jag återkommer :P

Kommentarer
Postat av: Linda

bra fråga :P haha.. På lappen står det iallafall 50% bomull och 50% akryl

2010-08-13 @ 10:32:13
URL: http://lindableckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0