Svar på kommentar

Postat av: Isabelle
Vart jobbar du =) ?
2010-08-12 @ 14:49:59

Postat av:
Du verkar vara en underbar mamma som gör allt för sitt barn. Dessutom klarar du av att ha ett riktigt bra jobb OCH sköta ett hus (med hjälp av mannen så klart men ändå)! Du är en förebild för många unga mammor där ute!
2010-08-12 @ 09:11:03


Svar:
Isabelle: Jag jobbar på ett konferenscenter som tillhör Sandvik, jag vet sjutton inte om de har något visst namn,
vi kallar de iaf CC :P haha.

Anonym: Men guud i skruven! Du anar inte hur glad jag blir och hur mkt det värmer, tuusen tack underbara du!!


Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Hej Sofie.

Du känner ju mig, eller vet vem jag är som gammal klasskompis.

Vill också bara säga att jag tycker du verkligen har det fint. Menar inte bara med boende, utan din son och sambo. Det finns fruktansvärt mycket avundsjuka och svartsjuka. Försök att inte ta åt dig.

2010-08-13 @ 08:29:31
URL: http://ejjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0