Svar på kommentar (ang inlägg:Dricka spolglans)

Postat av: En som vill er väl.
om jag var som er ska jag inte skriva något av detta tänk om en av någon av socialen ser det .
då blir inte kul för er.
2010-08-11 @ 18:49:18


Svar:
Jag vet att jag egentligen inte äns borde ödsla energi och tid på att svara på sånahär korkade kommentarer
men jag kan inte låta bli, jag blir så arg!!
Du som vill oss så väl, va lever du i för bubbla?
Tror du att vi häller i våran unge spolglans & att vi är hemska föräldrar lr va är de du försöker få fram?

Hur orkar folk???



Kommentarer
Postat av: Mamma till E

Hej.

Nu blev till o me jag arg...

Ärligt talat hur många barn har inte råkat dricka eller ätit något som inte ska ätas...

O varför skulle man få problem me socialen för det???

För att ett barn som antagligen är överallt (om han är som min dotter) råka få i sig lite spolglans...

Socialen kollar allmänt hur ett barn mår...

GRRRRR....

Men det tyder ju på att ni är BRA föräldrar, att mi har en plansch om vad man ska göra om OLYCKAN är framme.

Ha en bra kväll.

2010-08-11 @ 20:14:30
Postat av: Anonym

Som du säger vännen, absolut inget att lägga energi på!! Vilken patetisk människa!!

2010-08-11 @ 20:28:33
Postat av: Fia

Men herregud vad är det för fel på folk! GAAAHH vad tokig jag blir!!!

Olyckor händer väl varenda unge.

Som sagt, ni har väl för tusan inte öppnat munnen och hällt i spolglans heller. Jag VET stt socialen skulle för tusan bara skratta om dom läste ditt inlägg om att han råkat fått i sig spolglans.



Din fega männsika som inte vågar stå för vem du är och skriver nå så djävulskt dumt, väx upp för fan!

2010-08-11 @ 20:40:14
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker du verkar vara en riktigt bra mamma som gör allt för sitt barn! Och dessutom hinner med att ha ett bra jobb och ett hus! Du är en förebild!

2010-08-12 @ 08:56:25
Postat av: Anonym

Du verkar vara en underbar mamma som gör allt för sitt barn. Dessutom klarar du av att ha ett riktigt bra jobb OCH sköta ett hus (med hjälp av mannen så klart men ändå)! Du är en förebild för många unga mammor där ute!

2010-08-12 @ 09:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0