Väldigt tillfälligt tvrum




(mitt ps funkar inte så kan inte finjustera bilerna något :( )

Som jag nämnt tidigare så har vi fått fuktskador i källaren vilket gjort att vårat tvrum
& resten av nedervåningen med för den delen är ett kaos!!

Sååå i fredagskväll fick jag för mig att vi skulle göra om vårat gästrum till ett litet tvrum.
Såå vi släpade ner säng åh faderullan ner i källaren och släpade upp två fotöljer
+ lite småkraffs för att försöka få lite myskänsla och jaa, de duger, så länge! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

blev ju kanon de där :) hoppas det inte är nån jättefuktskada så ni blir av med den snart :)

2010-08-30 @ 13:27:17
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0