For Sale

  
                                                                          Ganska transparent
 
Ganska transparant                                                                         
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Nattlinne (använd 2 ggr)
 
Ganska tunna lackleggings (till vänster), för stora för mig, skulle chansa att dom massar "stor S, liten M"
Till höger är mörkgrå/svarta jeansleggings utan bakfickor



Maila mig vid intresse lr frågor: [email protected]  :)


Kommentarer
Postat av: syster

AHHHH dethär har vi pratat om! nummer 4 vill jag köpa, bäst för dig att du har sparat den tills jag kommer :)

2010-12-11 @ 12:35:20
URL: http://fridafall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0