Idag mår man som man förtjänar


Gårdagens outfit. Nästan iaf
Skorna byttes ut till och från till tygskor och håret åkte upp i toffs (tråkig som jag är) dock
men annars så såg jag väl ut ungefär såhär :P

Jag och bästa Malin som jag jobbar med! :)

Jag och två (1½, haha) utav brudarna som jobbar på hotellet, som hör till vårat jobb lr vad man ska säga :P



Jag blev lite väl snurrig :P haha.
Mest pga att jag inte hade ätit sen lunch och när vi skulle äta vid 2o.3o kunde jag knappt äta
för jag blir så mätt utav drickat, dumt dumt!!
Men de jag fick i mig utav maten var suuuuupergott, jag rekommenderar Charlys :D

Nu ska vi beställa pizza
, mmmmmmh, de har jag längtat efter heela dagen! :D

Hoppas ni har en bra söndag! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du är kusinen :)

2010-12-05 @ 16:38:55
Postat av: erica

Sååååp jewla snygg!



2010-12-05 @ 18:04:42
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter den som har gjort eller vart har du köpt Alfabets bokstäverna till williams rum?

2010-12-07 @ 12:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0