Inga bilder

Gooo´kväll!

Jag har inte hunnit med att knäppa några bilder på skorna äään :/
Sist jag skulle göra de vart de skottning, handling och duschning innan det var dags att bege sig till jobbet
och igår jobbade jag från o7.oo till 23.2o förutom att jag var hem en sväng och åt mat på eftermiddagen.
Vi ska jobba in 3 dagar i december, därför blev det långdag.
Men de är det värt kan jag lova med tanke på att vi kommer vara ledig från 22:a december till 10 januari :D

Imon är det fredag och de är sååååå efterlängtat, gud så skönt! :D
Marcus ska ut på rajjrajj han, med jobbet & för mig (och W) blir det soffan för heela slanten! :P
Men på lördag ska jag därimot ut med jobbet, vi ska käka lite så får vi väl se vad som händer efter de,
åker hem lr stannar och partajar lite ?! :P
Kommer väl sluta med att jag mår pyton dagen efter och ha ångest i en vecka efter, brukar sluta så :P
Tänk vad man utsätter sig för :P haha


Bjussar på en bild på syster, mamma och mig från i somras! Love yooooou!!


Kommentarer
Postat av: Sara

va härligt :) min termin slutar en 16e och sen börjar vi den 11e :D häääärigt med långledigt ! :)

2010-12-03 @ 13:09:58
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: mamzen

Mina uuuuuuunderbara vackra döttrar.....Älskar den där bilden.....

2010-12-04 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0