Mörbultad tomtenisse

I förrgår snubblade W till på pallen som han stod på för att hjälpa mig laga mat.
Han måste ha slagit i kanten på något vis Nu har han världens blåöga och ett sår snett nedanför ögat, plutt!!

Idag ska han dessutom lussa som liten tomtenisse på dagis för första gången, hihi.
Vi ska dit klockan två och beskåda dom små gobitarna och sen lussefika lite där
 innan jag åker tillbaka till jobbet igen & M och W får åka hem :)

Nu ska vi göra oss iordning lite, snart är det dags för oss att gå ut med G innan vi åker till jobb & dagis :)

Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Men lilla hjärtat <3

2010-12-13 @ 09:40:30
Postat av: Sara

Men stackarn :( vi va på luciafirande i morse vi, max som pepparkaka, mys mys :) jag provade maten igår oxå, supergott, liiite starkt men annars jättebra :) kul att prova nått nytt som är gott så har man lite mer att variera med. Fläskpannkaka brukar vi köra ibland oxå, enkelt och gott:-P

2010-12-13 @ 12:36:52
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Lina - Leons mamma

Stackars liten, men söt är han ändå :)

Fick du mitt mail angående kläderna?

2010-12-13 @ 20:21:23
URL: http://shesgotherownthing.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0