Tappert försök :P

Jag har gjort ett försök till en ny header som ni ser,
den andra som Desirée gjort var suuperfin men jag var så trött på kortet på mig på den :P
Jag har inte photoshop så jag har fått pyssla ihop de med Picasa :P Men jag blev räätt nöjd ändå :)

Nu försöker jag få ett profilkort, hur gööööör man?? De går iinte??
Jag har skapat en ny blogg och klistrat in "profilkortsgrejen" i min kodmall då jag inte hade en (?) 
och sen laddat upp ett kort som jag vill ha + klistrat in "koden på den" men de kommer inte fram något kort ??
Hjälp ?? :P


Idag kom mina vinster från Björn Axen, gud så fort de gick :D
Jag har inte hunnit prova dom än, blev lite stressigt hem, handling utav mat och pizza efter jobbet.
Sen vela inte W sova, han som alltid somnar utan problem ?! 
Nu sover han som en stock iaf sen en timme tillbaka ungefär :)


Idag gjorde jag en liten beställning från H&M, en eventuell nyårsklänning och lite annat smått och gott,
jag kan visa lite senare :)


Nu är de film & vintajm :D


(pussmunnen, cupcaken & skorna är lånade från weheartit)


Kommentarer
Postat av: Modern

JÄTTEFIN header Sofie, vad duktig du är:-D Lööööv u

2010-12-17 @ 21:06:32
Postat av: Tessa.

Jag tyckte headern blev skitbra ändå! Snyggt!



Har du läst här om hur man lägger in egen profilbild? http://www.designadinblogg.se/lagg-in-en-bild-i-menyn/ Han brukar förklara skitbra med just bloggdesign!



Lycka till, kramar!

2010-12-17 @ 21:30:58
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Mamma till E

Hej på dig.

Den nya headen blev ju skit snygg.

Ha det bäst.

Va rädd om dig/er.

2010-12-17 @ 22:16:24
Postat av: Mathilda

Headern blev verkligen jättebra! Jag brukar också redigera i Picasa, enkelt och inte lika krångligt som Photoshop:) Men jag kan tyvärr inte hjälpa dig med profilkortsproblemet:P

Jag brukar följa din blogg lite då och då, gillar dina inredningstips:)

Kram

Mathilda

2010-12-17 @ 22:43:15
Postat av: Sara

de blev ju jättefint de där :) o jag kan se en profilbild, men du kanske fick till de till slut :) härligt att du vann tävligen, skoj med nya saker att prova :)

2010-12-17 @ 23:46:42
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0