Det var allt



Dehär var allt som fick följa med hem idag, en diskborste och grönt te som luktar gudomligt!! :)
MEN imon blir de till att åka på shoppingrunda, så får se om jag hittar nå skoj då ;D

Marcus föräldrar hörde av sig och frågade om dom fick låna William inatt,
dom var vääldigt Williamsjuka :P
Marcus mamma kommer och hämtar honom vid fyra
så då ska jag ta mig till Emma för en helkväll med massa mys och gotta, var så längesen!! :D
Hämtar William imon eftermiddag efter shoppingen, skönt att få gå och strosa och kika lite "själv",
kanske man får lite handlat :P hihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

får man fråga vart denna lilla butiken ligger??:D

2010-02-26 @ 06:49:19
Postat av: Sofie

Den ligger i valbo, om man åker förbi köpcentrum och fortsätter rakt fram, ganska långt. Tills du kommer till en korsning där de står en massa husvagnar på vänster sida på andra sidan korsningen, då kommer den ligga mitt imot husvagnarna på hörnet av ett hus :) Sen i den "röda ladan" finns de blomsteraffär, en inredningsaffär och en butik med gammeldag"sa" skaffervaror :D Åk och kika ;D

2010-02-26 @ 09:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0