God söndag

Har varit lite kass upd, har haft full upp med att äta onyttigt ;P haha
De va tom så jäkligt att jag hade träningsverk i käkarna när jag vaknade igår, hade skitont
hur är de möjligt? :P haha
Näe slut med gottat, Ny vecka - nya skålar med gröt :P haha.

Mmh, idag kommer ev pappa och Alicia på besök,
måste jag komma ihåg att sätta på mig de fina armbandet som hon gjorde till mig sist, hehe!
Sen kommer Marcus bror förbi vid tretiden också, så vi får nog denhär dagen att gå också :)


För övrigt slängde jag ut lite "skit" på tradera igår,
sånt som man Aaldrig använder lr inte kan ha, de ligger ju bara här hemma och tar en massa plats,
har hur mkt som helst så hoppas bli av med lite så man kan köpa nytt ;P
Men lägger ut lite i taget, de känns minst förvirrande :P


William springer fortfarande omkring i sin pyjamas :)
Kolla bissingarna, goobit :P

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Såå himla söt unge soofie! :)

2010-02-07 @ 12:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0