Löördag

Godmorgon godmorgon! :)
William slog upp sina blå/bruna :P o7.15 idag, en timme tidigare än vanligt
men jag kände mig faktiskt utvilad :D
Så nu kokas det ägg och vi sitter åh vinkar åt allt,
(notis) Danne lärde ju faktiskt W att vinka för någon vecka sen
när han och Erica var här och nu vinkar han för fulla muggar :P haha.
(notis) Och idag när vi satt och sjöng klappade han händerna för första gången :D Gotroll! :)


Håller förövrigt på att packa Williams väska och skötväska,
han ska ju sova hos moooormoooor inatt :D
Dessvärre fick hon ryggskott igår så de blir väl Micke som får "dra de tyngsta lasset" :P
Ska lämna honom innan lunch sen hämta honom imon eftermiddag :)

Sen ska jag fortsätta med förberedelserna
och försöka göra något åt mig själv, vet knappt vad jag ska ha på mig
och har iingen aning om vad jag ska göra med min jäklans kalufs!! 

Visar lillshoppingen sen :P


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Åh tack så mycket!! Det ska vi!

2010-02-20 @ 13:00:08
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0