Mitt hjärta



Hur kan man känna så mkt kärlek för ett litet liv?
Jag kan sitta och titta på honom och beundra honom i timmar och jag kan inte annat än le.
Han är min och han ska jag älska och skydda med mitt liv tills jag dör!
Hur ska jag klara av att vara "den starka" alla gånger han kommer göra sig illa,
som han kommer bli sårad och besviken av olika anledningar
utan att mitt hjärta ska gå sönder då det ända jag vill är att han ska vara lycklig, hela tiden?!
Men med alla lyckliga stunder som väntar framför oss kommer vi även klara oss igenom dom jobbiga,
de är jag övertygad om! :)


Du är det vackraste som finns mitt hjärta ♥


Kommentarer
Postat av: ;

2010-02-22 @ 06:57:05
Postat av: mamzen

Åhhhh det här sånna här inlägg som mammor och mormödrar gråter av. Nu kanske du förstår vad jag har menat alla miljoner av gånger som jag sagt "du kommer att förstå den dan du får egna barn, Sofie" när du varit arg på mig o inte förstått varför jag har sagt nej till saker eller varit överbeskyddande och daltig;-)

2010-02-22 @ 07:27:48
URL: http://kattiz.fajos.com
Postat av: Sanna

Vad fint skrivet! Håller med dig om varje ord

2010-02-23 @ 21:48:45
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0