Plutten sjuk

Gokväll!
Igårkväll fick William feber helt plötsligt och var vaken från 23.oo till o3.3o, tack gud!
Om de är något som jag Inte har, är det tålamod nattetid!!
o3.3o dundrade jag ut i garaget och sleet ur vagnen ur bilen och sleet in den
för att kunna rejsa runt tills William somnat då jag var gaaaanska trött och frustrerad
efter att ha sprungit in till honom cirkus 30 ggr + försökt få honom att somna med oss 2 ggr.
MEN när jag kom in var det . . . Tyst, han hade somnat! Yes!
Tänkte att nu mååste han ju sova länge imon!
Han vaknade o6.4o för sin välling och vaknade sedan o7.2o för dagen
och han var definitivt inte på sitt bästa humör, YES!
Han har varit TOKmammig hela dagen och INGET, absolut iinget har varit bra,
vill inte leka, inte äta, inte sitta, inte stå, inte sova, inte vara vaken, ja ni förstår!

kyyyyyyyyyyyyyyyyyss



Evelina och Vilhelm kom förbi vid elva tiden, vi drack kaffe, åt cheesecake och hade trevligt :)
I ungefär samma veva som hon skulle gå kom mamma, vi drack kaffe, umgicks och
jag hjälpte henne med håret :)
När hon hade åkt åkte jag till Ica för att handla lite fikabröd och nödvändigt.
Hemma igen småstädades det lite innan Marcus föräldrar kom förbi för liite mer kaffe,
fika och mys med G & W :)
Nu har dom precis åkt åh jag och Marcus sitter åh bara tar de luuugnt
och håller tummarna för att plutten ska sova inatt ;P


De blir inte roligare än såhär idag, så med denna bild säger jag godkväll & godnatt! ;)


Kommentarer
Postat av: blondstar - ung mamma till max 090605

men stackarn.. hoppas han sover inatt och mår bättre imorgon! så även du får sova! kram!

2010-02-10 @ 22:07:12
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Elin

vet precis vad du menar, Mirabell hade 39 graders feber i natt och var vaken med henne från 01.30 - 05.15 då hon låg och skrek, ajajajaj... vet inte om det är tänder som spökar. fick ligga och kolla på tv mitt i natten, å inge barnprogram heller. sen vaknade hon igen 06.30, kul! Kram

2010-02-11 @ 11:41:32
Postat av: Sandr0o - Mamma till Evelyn

Vilken liten sötnos du har där hemma :)

2010-02-12 @ 13:58:28
URL: http://sandr0o.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0