Pulka

Sitter här och jäspar, borde väl egentligen gå och lägga mig,
har blivit så "sena" kvällar senaste tiden så är så trött på morgonarna(?)/dagarna!
Men sitter och kikar runt på tradera, de är riktigt roligt att kika runt där faktiskt,
man kan fynda både de ena och de andra :D
Funderar om jag inte ska lägga ut lite mer grejer som bara ligger här och skräpar
men isf ska jag Inte skriva ut frakt innan då jag fick betala sjukt mkt för mkt sist för jag tog för lite "betalt"
och jag tänker Inte lägga ut mer än 5, 6, 7 auktioner åt gången, hade över 20 sist,
blev liiiiite snurrig :P

Jaja, för övrigt var jag, William och G ut på en promenix idag, William satt och mös i sin pulka
och Gordon sprätte runt och pinkade överallt :P




Efter promenixen kom Danne och Erica på besök,
dom var sådär bruna och äckliga efter att ha varit i Thailand i 2 (?) veckor, tvi på dom :P
Nädå, dom var så fina och Ericas mage hade växt på sig ordentligt sen sist,
de gömmer sig en liten lekkamrat till William där i, en med snopp,
en Melker kanske? :P hehe.

När dom begett sig åkte vi för att handla allt nödvändigt för matbjudningen imon
hemma igen kom Marcus kompis på besök, William skrek hyyysteriskt innan han tillslut somnade
och jag har "bakat" lite tills imon ;)

Btw, min webcam funkar nu! Så domhär mina vänner, bjuder jag på ;P haha
   


Kommentarer
Postat av: Fia

Nu fick jag ont i hjärtat :( Melker är ju mitt endaste enda namn, alltid o kommer alltid vara.. Nu blev jag lite ledsen..

2010-02-04 @ 23:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0