Rostskyddskontroll

Gokväll!
Idag har vi varit på rostskyddskontroll
åh han som gjorde kontrollen vela bestämt att vi skulle göra en behandling för NIOTUSEN!!
Njaeee, någon typ av behandling lär vi kanske göra på vissa ställen
men tänker fasiken inte punga ut niotusen!!
Dom är så luriga också för efter kontrollen började han förklara vad som skulle "behöva göras"
och sen berättar han om två olika prisalternativ ett på sjutusen-någonting och ett på niotusen-någonting
och sen säger han bara: Så vilket väljer ni och hur vill ni betala?!
Hmm? Får man tänka på saken kanske? :P hehe

Jaja, efter kontrollen åkte vi iaf till ikea,
började med att mata lillmonstret & vi tog varsin kaffe sen kikade vi runt lite :)
Marcus är alltid lika snabb igenom och när jag stannar någonstans är han snabbt borta
för att sedan komma tillbaka efter ett bra tag
med ögonbrynen ihop för att visa att nu räcker de :P haha
Dom är bra "roliga" karlarna :P 


I brist på bilder och annat visar jag några av grejerna som fick följa med hem :)


Kommentarer
Postat av: Emmy - Mamma till Liam

Du kan de där med att övertala du också :)

2010-02-02 @ 00:10:14
URL: http://eemmy.blogg.se/
Postat av: camilla

Har nu en fråga till, haha. Har börjat med havregrynsgröt med frysta hallon till. Men tycker att det blir lite sur smak! Tycker inte du det? För antar att du inte har socker i gröten. Något tips? Kör du ditt i micron förresten? Jag brukar koka min gröt. Lägger jag ändå i hallonen på en gång och låter de "smälta" in i gröten eller hur jag gör för bäst smak? :)

2010-02-02 @ 07:51:44
URL: http://camgot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0