Semla, loppis & bolaget

Det blev inge jobba för mig idag så vi packade in oss i bilen för att åka till staden! :)
Vi började på biblioteket för att hämta ut en såndär bok med sagor och visor som alla barn får,
supermysig! :) Vill köpa CD:n också, då jag inte äns kan hälften av visorna :P hehe.

Vi fortsatte in på second hand, Marcus är ute efter nån gammal hockeyhjälm
som han kan lira runt i på lördag när dom ska ha "dödsallvarligt" match för att sedan supa av :P
Men hittade ingen hjälm.
Så vi stannade på Marangoni för att mata lillprinsen och mata oss själva med varsin semla
LR rättaresagt en varsin "groda" som dom kallas, mandelmassan och grädden är blandat,
MKT godare! :D
+ varsin kopp kaffe innan vi fortsatte mot second hand nr 2!
Ingen hjälm där heller MEN jag hittade en ganska så söt stickad tröja och en vit "quiltat" filt
lr liknande som fick bli överdrag till kökssoffan, kanoners!! :)
Blev även lite ljusblå tråd till mitt projekt och detta kalas gick på ynka 36 kr :P
Visar imon vettja :)


Nu ska vi fika lite kvällsfika, polarsmörgås(ar) med ost + te står på menyn, smaaskens! :)

Hann med ett egokort på vägen ut :P haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

VArt ligger second hand butikerna och vad heter dem ?

2010-02-18 @ 21:06:45
Postat av: Sofie

Den ena ligger i Galaxen på storgatan och heter Onyå och den andra heter röda korset (tror jag) och ligger bakom Mekonomen bredvid någon dansskola :)

2010-02-18 @ 21:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0