Soooool

Solen lyser idag igen, underbart! :D
Jag började dagen med en frukost tillsammans med M och W
sen åkte jag iväg för att lägga mig i solariumet för första gången på X antal månader, skööönt!
När jag kom hem packade vi ner William i vagnen och gick ut på en promenad i solen!
Nu har vi precis ätit lunch och . . . Sitter, inte en aning om vad vi ska göra resten av dagen.
Får damp när de är så fint väder ute, de sista jag vill är att bara sitta inne :P


Igår kom Marcus hem med tulpaner och en tidning till mig, hade inte förväntat mig att få någonting alls.
Blev superglad då skvallerblaskor och tulpaner är bland de bästa jag vet ;D
Han fick 2 par kalsonger och ett set med rakhyvel och raklödder av mig :)
Så åt vi god mat, blev kyckling, klyftpotatis och tzatziki
och "hemmagjort glass" med daim till efterrätt :)
Vi avslutade kvällen med att kolla på Mio min Mio
då ingen av oss äns kom ihåg om vi sett den. hehe ;P



Hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: mamzen

Det är väl klart att han inte glömde bort att du älskar skvaller och tulpaner:-D Han är inte så tokig den där määäääääääärgus:-D

2010-02-15 @ 14:10:34
URL: http://kattiz.fajos.com
Postat av: Marre

Hej du choklad ! ;) fan, såg ditt mail nyss .. var du sugen på att buda ;) hihi. PUSS

2010-02-15 @ 14:48:28
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Sandra

Är helt såld på kyckling, pot klyftor & tzatsiki. Oxå blandar jag gärna in lök och paprika bland klyftorna, det e grejjer det ;P

2010-02-15 @ 21:49:39
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0