Sugen på att dansa loss

För första gången sen jag blev gravid är jag
Ruggigt sugen på att gå ut och skaka rumpan med pumorna
!!
Vi var ut tillsammans sist i oktober, de var ett tag sen!
Jag och Erica var ju ut i Hofors på juldagen juförsig,
men skulle vilja gå ut med alla, förfesta med alla fina flickor! :)

Jag har bjudit hit mina jobbarkompisar den 20:e, ska bjuda på mat & biljard :P
Men de blir lixom inte samma sak, dom vill inte stå åh skaka rumpan i 2 timmar i sträck
som en annan, vet inte äns om vi ska gå ut, möjligtvis till någon pub :P

Jag måste lösa dehär, Marcus ska på rajraj den 27:e så de går ju inte, 
känns sådär att lämna bort William två helger i rad för att en annan ska rajraja lixom :P
Och nu i helgen har M 12-timmars, skuulle ju kunna gå ut då
MEN känns inte som att man kommer vara 100% när William vaknar o7.oo-o8.oo
och de känns inte rätt mot honom.
Snacka om att man har världsliga bekymmer, haha, jösses! :P


Jaja, jag får lá vänta, jag dör förmodligen inte utav de :P

När vi var ut i oktober, har ju knappt nå bilder på datorn så letade på ett kollage i bloggen ;P


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh åh åh!!! :) Guuuud så kul! :) det här lär vi styra upp :D

2010-02-11 @ 20:02:29
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Marre

Jag följer gärna med ;)

2010-02-11 @ 22:00:38
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Fia

Kom till tältet på lördag jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :D

2010-02-11 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0