Tidig morgon

Sitter och trycker i mig ett ägg och ett glas juice!
Ska nämligen åka åh jobba snart! :D
Dom behövde extra denhär veckan också, är de inte toppen så säg! :D
Fuunderar om jag inte ska pallra mitt arsel till gymmet
och försöka mig på att gymma lite när jag slutar,
de skuuuulle behövas, men vi får väl se hur de blir med den saken :P

De är mysigt att vara uppe såhär före alla andra, dom sover som stockar, t.om G ;)
Vågar därimot inte dra igång hårfönen så lär försöka göra något åt min blöta kaluffs nu! :P




Ha en toppendag! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

En katt gör vad som helst en gnutta bättre! :)

Jag ska också försöka ta mig till gymmet efter jobbet. Får se hur det går..

2010-02-17 @ 08:42:29
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0