2009

En liten resumé av året som gått :)
(resten kommer imon :)


JANUARI
Magen växte som bara den och vi påbörjade renoveringsprojekt: Bebisrum :)
  

FEBRUARI
Magen växte!
Mina hormoner spökade som aldrig förr och jag började gråta över en fis?! :P haha
Och lillpluttens säng inhandlades och kom på plats :)
 

MARS
Magen växte mer!!
Åderbråcken var som värst, värkte och gjorde ont.
Jag gick hem med havadeskapspenning och påbörjade mitt poade med massa projekt,
massa bakning m.m
"bebisrummet" började likna ett bebisrum
och vi fick hem vagnen :)
 

APRIL
Och växte!!!
JAG FICK MITT KÖRKORT!!
MARCUS FICK SITT KÖRKORT!!
Hanna & Micke fick sin lilla Elliot :)
Angelica & Alcen fick sin lilla Thyra :)
Vi fortsatte att poa härhemma & förberedde allt till lillbebis som VÄLDIGT gärna fick komma ut! :)
Pappa och Marcus snickrade ihop vårat FINFINA skötbord! :)
Och första vaggan inhandlades.
   
 

MAJ
Vi gick väl mer lr mindre bara åh väntade . . åh väntade!
Sprickfärdig var jag innan vårat lilla mirakel kom ut med tvång!!
Blev igångsatt 17 dagar över tiden men lilleman behagade inte komma ut ändå
så tillslut fick han dras ut med sugklocka och kom då 19 dagar över tiden
vilket var den 28:e maj kl o4.5o (han var beräknad den 9:e)
Jag och Marcus "firade" även 3 år tillsammans den 29:e :)
  

JUNI
Vi försökte komma på ett namn, pojkstackarn fick vara namnlös i 3 veckor
innan vi tillslut beslutade oss för William! :)
Vi köpte bil!!
Erica & Andreas fick sin lilla Nelly :)
Gordon fyllde 2 år :P
Vi hade de lite kämpigt med en skrikig bebis som inte fick tillräckligt med mat
och hade ont i magen.
William flinade för första gången :)
Jag blev av med åderbråcken (YES!) och all jäkla vätska, tack gud! :P
   
   

JULI
Jag fyllde 22 år :)
William började få ersättning och växte på sig.
Vi var till furuvik och mös :)
Pappa, Jocke och Marcus byggde om altanen.
Pysslade på, målade och donade en massa härhemma.
Shoppade en massa & "försökte få ordning på mig själv", 5 kilo kvar!!
   
  

AUGUSTI
Jag gjorde en MASSA loppisfynd och pysslade en MASSA här hemma!!
William fick sina första vaccionationsprutor.
Han började lugna ner sig med skrikandet
och hade mer lr mindre bara blöja hela Augusti för att han var så varm :P
Jag och Marcus var på Maskerad, jag som Kat Von D och Marcus som Johnny Cash :P
   
  

SEPTEMBER
William vände sig för första gången från mage till rygg :)
Jag och William var på Thyras dop.
Jag fortsatte mitt pysslade och gjorde om hallen och fixade i sovrummet.
William var med på sin första kantarelljakt, och OM vi hittade mkt kantareller! :P
Vi var till fjällen, där William även invigde sin hoppgunga (som kanske är använd 10 ggr, suck)
Fyndade även mer loppisgrejer och kläder :)
   
   


Kommentarer
Postat av: Malin

Meeen guuud! Jisses! kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår!! haha :D

2010-01-02 @ 22:46:31
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, det var ju lite smart haha! :D Nej men en liten inspirations kick skulle inte sitta fel nu! är såååå trött på det här hemmet så uscha!!

2010-01-02 @ 23:07:38
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag ÄLSKAR min löslugg! det är kanon!!! :)) Har funderinga på att knöla i löshåret igen oxå! haha

2010-01-02 @ 23:12:12
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Emmy - Mamma till Liam

haha, ja just ja de har du rätt i. Ja du ja har faktiskt inte en aning om hur man gör så? sök på google de funkar alltid. Hur är de annars med dig och din familj då? Så himla fint du har de hemma Sofie. Kram

2010-01-03 @ 00:23:17
URL: http://eemmy.blogg.se/
Postat av: Emmy - Mamma till Liam

ja de skulle väl vara på tiden att vi ses :) vi får planera in en dag här nu snart tycker ja ? Kram

2010-01-03 @ 14:27:56
URL: http://eemmy.blogg.se/
Postat av: Angelica

åh vilket roligt inlägg!

2010-01-03 @ 19:40:41
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0