Ångrar

Jösses vad jag ångrar att jag satte igång med att ändra bloggen, jag är fast!! MORR!!
Får fortsätta ikväll när de är lite lungt!

För övrigt är jag supertrött för att jag inte kunde släppa de igårkväll, satt åh höll på till närmare ett
sen var jag uppe i ca 1 timme med William i natt, va upp vid sex åh gav han mat
då Marcus kom hem i samma stund oh William vela inte somna om föns o6.30 ungefär
och för ca 45 minuter sedan vela lillamonstret upp.

Åh va han springer omkring i gåstolen åh gör satyg nu, öppnar vartända skåp han kan
och kör på Gordons vattenskål heela tiden och inget AJAJ i världen hjälper!!
Han bara stannar upp, kollar på mig, ler lite grann och fortsätter,
de kallar jag satunge!! :P


Kommentarer
Postat av: Erica

GORDONS vattenskål hoppas jag. William behöver väll inte dricka ur en skål på golvet . Eller? :)

2010-01-04 @ 08:30:00
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jaha, ja men vilken tur ni fick komma i alla fall! :) vilken rackarunge :)

2010-01-04 @ 09:03:01
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha, det kommer bara bli värre =) Ibland blir man galen, tur dom är så jäklans goa samtidigt =)Ibland längtar man tillbaks när dom var 2 veckor och bara låg och gossa med en, nu är Arvid kanppt still i ½ sek i famnen när en annan vill mysa =)



Ha det gott!

2010-01-04 @ 10:11:01
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Evelina

Precis så där håller Vilhelm på också, busarna :)

2010-01-04 @ 11:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0