Fy fan

Kollade på rapport nu, lr kollade och kollade, jag kunde knappt kolla!
Tydligen på många bondgårdar drar dom ut tänderna och "värmer av" knorren på små kultingar,
utan bedövning (!!)
för att dom inte ska kunna äta på varandra då dom tvingas vara i alldeless för små utrymmen!!
Fyfan va hemskt, och dom bara skrek dom små stackrarna!
Sånt där klara jag inte av, djurvän och känslig som man är.
Jag förstår bara inte hur en människa kan göra så utan att bry sig (?),
han bara tog en tång och ryckte ut dom små gaddarna :(
Hemska människa!!

Kolla bara så liten och oskyldig


Kommentarer
Postat av: mamz

Tuuuuuuuuuuur att jag inte såg det, jag hade spytt. Att du kunde se det? Du klarar ju inte av att se nåt sånt!? jösses:-( Smågrisarna......"tår i ögat"

2010-01-21 @ 20:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0