"Grötmetoden"

Har inte så mkt roligt att komma med faktiskt, tänkte mest bara svara på en kommentar som jag fick
ang "grötmetoden" och lite runtom den :)


Postat av: MAJA
Hej!
Jag brukar kolla runt lite på din blogg och blir ibland väldigt insperad av de du gör!
Jag har en liten fråga ang den där grötmetoden.
Med tanke på det jobb jag har kan jag ej äta gröten till lunchen -
kan man då äta den på kvällen ist för middagen?
Hoppas att du förstod va ja menade!

Mvh
MAJA


Svar:
Först måste jag tacka så mkt, va kul att du tycker de! :D
Har lite bloggtorka nu men de vänder snart igen :P

Jo, nu brukar jag faktiskt oftast äta riktig mat till lunch + sallad 
och äter istället gröten igen runt 18.oo, jag håller mig mättare längre då.

Måste säga att OM man håller i och äter såhär så hjälper de verkligen,
jag har gått ner 2 kilo nu om inte mer på 9 dagar (vägde mig i förrgår)!
Marcus har gått ner 3-3,5 kilo!
De ÄR jobbigt i början, speciellt om man är en sockerråtta som jag
och man BLIR hungrig första dagarna MEN de vänder!
Ska jag vara ärlig så har jag bara ätit morgongröten
+ ett vanligt mål (mkt mindre port än vanligt) + ev 2 frukter om dagen nu i kanske 4-5 dagar.
De är juförsig kanske inte heller så bra men jag blir inte speciellt hungrig.
Och visst blir jag sugen på gotta men inte alls på samma sätt som förr,
jag kan ta en banan lr någon nöt så är de borta :D

Prova vettja! :P



Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

va va de för sida du hittat bilstol på? :)

2010-01-29 @ 21:14:08
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

tack! :) ja men den sidan har jag oxå kollat på, lite biligare där ju men nu står det att båda färgerna är slut :(((

2010-01-29 @ 21:33:13
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

på familjetorget.se har dom actan för 2495:- men jag fatta inet om dom skickar eller inte, har mailat. och här: http://bilia.jetshop.se/britax-multitech-2010-p-242.aspx?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt finns britaxen för 2999:-

2010-01-29 @ 22:35:35
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0