Hot or Not ?

Var inne och kikade lite på Topshops webshop och hittade ett par shorts
som jag fastnade helt för!!
Ingen aning om varför då dom egentligen är ruggigt fula :P haha.




De är som ni ser ett par midjeshorts i tunt "fladdrigt" material
och domhär outfitarna skulle ju göra sig absolut bäst på en solbränd och vältränad kropp.
Tanken är att topparna ska vara instoppade, partytoppen ska vara instoppad så att den blir lite pösig :P
Massa ringar och stora öronhängen måste man ju ha till också och armband till vardagsoutfiten :P

Ja, jag vet inte ja, va tycker ni om dom egentligen fula shortsen? Hot or Not? :P haha.

Hittade en bild på heels och instoppat linne, med tajta shorts dock men DE var sjukt snyggt :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Gudars, jag tyckte om shortsen supermycket ! :) spec med någon form av klacksko .. kilklack skulle nog jag haft på foten om det var lite shopping som gällde ! :D

2010-01-08 @ 11:20:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0