Pyssla om mig själv

Fick ju presentkort på nagelförlägning i julklapp
imorgon ska jag förlänga naglarna, jag ääälskar att göra de, 
man känner sig genast såå mkt fräschare lixom! ;D

Inte nog med de!
På måndag har jag bokat tid för fotvård! :D 
Hade nämligen ett presentkort på en skönhetssalong
som jag fick av Marcus i födelsedagspresent så tyckte att det var dags att använda de! :)
MEN, jag har förmodligen "dom äckligaste" fötterna någonsin
jag har fobi för blöta fötter och framförallt fotfilar,
har därför Aldrig använt en!! haha.
Jag får nästan kväljningar när jag hör någon fila fötterna,
haha, jag måste ju lida av något :P
Mmm, så ska bli spännande åh se hur fotvården går :P

 


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

åå jag har fobi för fötter o dom är vidriga.. vart har du bokat o pris? skulle verkligen behöva de!

2010-01-06 @ 22:47:04
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0