Storhandling ?

Go förmiddag! :)

Hade besök hela dagen igår så det blev lixom aldrig av att jag skrev någon.
Först kom Desirée och Melody, vi försökte oss på nyttigt "godis" (blä) och tjattrade en massa
medans våra förmodligen trötta barn skrek ikapp :P haha.
De var iaf väldigt trevligt! :P
När dom åkte klädde jag på William och tog med honom ut i vagnen för att gå ut med G,
en bit på vägen möter vi Emma som var påväg till oss för att hälsa på, treevligt! :D
Vi gjorde iordning lite ätbart och mös sedan framför tv:n tills 23.oo tiden
då gick vi sista rundan med G sen skjutsade jag hem henne :)


Idag ska jag fjäska lite för mamma då jag vill att hon följer med mig och W för att storhandla lite :P
Marcus jobbar eftermiddag så han slipper följa med, han hatar ju att storhandla :P

Idag har jag förresten hållt i "grötmetoden" i 6 dagar,
inte ätit något gotta, inte druckit läsk, inte ätit en ända brödskiva,
dehär är mitt personliga rekord tror jag bestämt & de är faktiskt lätt nu *stolt* :P
 Ska väga mig igen imon så vi får väl se om det har hänt något annars blir jag less! :P


åååååh, mammas goooöra, jag blir gaaalen!! ;P




Kommentarer
Postat av: Världens stoltaste mormor

Tack för att jag fick följa med o handla o passa den underbaraste ungen på jorden....I löööööv you..

2010-01-26 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0