Viktnedgång

Kan inte låta bli att tjata om de
men jag får lust att hoppa runt i hela huset varje gång jag ställer mig på vågen :P ihiiii!
I morse vägde jag och Marcus oss, så på 9 dagar (denhär dagen har ju inte gått än)
så har jag gått ner 2,5 kilo och Marcus har gått ner 4 kilo!! :D
Han har visserligen varit sjuk och åt i princip ingenting på två dagar
så han gick nog ner ett extra kilo där :P

Jag känner mkt väl på magen att den blivit mindre, byxor går igen MKT lättare,
toppar som suttit nästan tajt (men ska vara lite pösiga), sitter pösigt, jiiihoo! :D
De gör de värt att trycka i sig dendär jäkla gröten & låta bli gottat, haha! :P


William fick 39 graders feber igår kväll, han hade säkert 40 inatt också, lillplutten :(
Så inatt var första gången som han fick sova med oss, imellan oss, supermysigt! :D
Bara de att han vaknade kanske 20 ggr och rullade runt, sparkade och grymtade :P
Sist han sov med mig på min sida av sängen 
var när jag ammade honom så de var när han var ungefär 1 ½-2 månader.
De är inte de att jag inte vill ha honom i våran säng, för de är supermysigt
MEN jag vill inte göra de till en vana.
För jag kommer ihåg när jag var liten, när jag hade drömt en madröm lr om jag var sjuk,
vilket LYX de var att få krypa ner med mamma och mysa
och SÅ vill jag att William också ska känna sen! ;P


Går inte, av någon kostig anledning att ladda över kort från mobilen
såå slänger in en gammal bild på mig och min faster från sista Maj - 08 :P




Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

fan va skönt! jag SKA sätta igång på måndag.. hur vet jag inte än. men INGE gotta iaf.. hur länge tänker ni hålla i?

2010-01-30 @ 12:33:30
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Mamma till E

Hej på dig.

Jag läser din blogg dagligen. Tycker att den är så rolig o läsa samtidigt som jag får så många idéer, tips o recept av dig.

Tex 5min kolan...

Farlig.... :D

Va duktig du är som gått ner så mycket på bara

9 dagar. Du ska vara jätte stolt.

Jag tycker oxå att det är jätte mysigt o ha prinsessan mellan oss i sängen. Men vill inte att det ska bli en vana.

Nu ska vi ta en promenad.

Ha en bra dag o va rädd om dig.

Kram

2010-01-30 @ 13:08:24
Postat av: Sofie

Hejhej! :)

Va glad jag blir, tack så hemskt mkt!! :D

Jamen visst är kolan farliga :P

Har fått gjort ett gäng till svärmor då hon blev jätteförtjust i dom, hehe! :)

Ja de är supermysigt men precis, man vill att dom ska tycka att de är något speciellt att få sova med mamma/pappa :D

Tack så mkt, hoppas att du också får en toppendag!

Kramar

2010-01-30 @ 14:13:30
Postat av: klara

hej! jätte bra blogg :) jag undrade lite om den här gröt metoden? är de bara vanlig gröt eller är det nått man köper?

2010-01-31 @ 18:10:18
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja jag tyckte mig känna igen de :) o insåg att de kan väl inte va nån annan som målat dessa gräsliga färger ;D

2010-01-31 @ 19:22:54
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0