What to do?

Gooo förmiddag gott folk! :)
Idag klev jag och Marcus upp tillsammans med William
efter att han fått legat åh böka med oss i sängen en stund :)
Klockan var väl o7.oo när vi klev upp :P
Åt lite frukost och lekte med William, han reste sig upp FYRA gånger igår
och har rest sig 2 ggr idag!
En av gångerna hållandes i min MUN, haha, japp!
Sen när han dragit sig upp balanserade han och höll i sig i enbart min mun,
one hand! :P så nu jäklar är de igång :D
Han har även krypit ordentligt mer men han kryper lixom ca 3-4 steg sen lägger han sig,
meeen, de är på gång och han är sååå söt när han "knallar" fram :D

Nu har William tagit en liten tupplur, jag har suttit och ritat lite,
blev så sugen på att rita av en av Majabilderna i majas alfabet, dom är ju såååå fina :P
Nu håller jag på åh försöker klippa åh klista i en film jag spelade in på William när han reste sig idag,
tänkte lägga in den men de gåååår iiiinte, blir gaalen???!!!

Tänk om man ändå kunde rita och måla som hon som gjort boken!!!
Jag är tex URUSEL på att måla med färg, om jag är någorlunda nöjd med något
förstör jag det garanterat om jag färglägger, MORR!!




Jaja, what ever! :) Har ingen aning om vad som händer idag,
är sprallig, vill göra något, men vaaad är frågan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0