Bara måste

Bara måste få posta en sån HIMLA fin kommentar som jag fick för en stund sen, blir helt rörd!!

Postat av: faaanny
hej

jag har läst din blogg sen ungefär 1 månad tillbaka. har gått igenom alla dina arkiv och jag tycker du är en sådan underbar person. även om jag inte känner dig så känns det som det. ditt underbara hem är det finaste jag sett. du är så otroligt påhittig! väntar mitt första barn i februari och ska fylla 20 i nov. din lilla son kan va de sötaste jag beskådat.

det är bara en sak jag önskar av dig, blogga framförallt oftare och lägg upp bilder på dina fix o trix hemma. :) jag tycker de är så tråkigt när man har längtat efter fler inlägg, så kommer dem inte upp förrens om nån dag :( har du planer på att skaffa en till liten knodd? :)

KRAM
2010-07-01 @ 11:58:10



Tack så HEMSKT mkt söta du!
De är sånahär kommentarer som gör att man Vill och Orkar blogga oftare så jag ska definitivt försöka göra de! :D
Har inga planer på en till knodd just nu men en till i framtiden är inte helt omöjligt :P

KRAAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0