Dagen vi helst vill glömma

Jag och Marcus har kommit fram till att vi inte skulle ha klivit upp i morse!
MEN de gjorde vi och tji fick vi!
Dagen har bara varit BLÄ, förutom ett fåtal stunder.
Mitt humör började bli lite smådåligt i morse efter att ha varit vaken mer lr mindre sen o5.oo
och tjabbat med W.
Det blev lite mer dåligt när jag försiktigt väckte Marcus och frågade: skulle vi följa med till Järvzoo idag?
och fick: näääääää, jag vill sova!! till svar!
Bestämde 2:a gången jag vart in till honom att jag och W åker själva, o9.45!
Ytterligare lite sämre blev det efter jag inte lyckats göra något någorlunda med mitt ruffs tills hår
och inte heller hittat några kläder att ha på mig!!
Marcus lunkade upp strax efter o9.3o och bestämde sig för att följa med men traskade lugnt runt i godan ro,
och hade inte aaalls förstått att vi skulle åka o9.45 (kaaarlar) !!

När jag började stressa på honom blev även han sur och Där började de.
Nu var vi sena! ut med Gordon, klä William, vem ska gå ut med Gordon när vi är borta förresten? Vi får åka hem vid 15.oo (de skulle ta 1,5 timme att åka dit var det sagt), packa skötväska, in i bilen, kööör!
Till hagaström för att möta upp pappa, alica + faster med barn, dom skulle handla innan avfärd också, jag kollar på klockan - 1o.3o, W äter seenast 12.oo, kommer vi vara framme då, hade ju planerat att äta lunch där? Nej? Köper en risifrutti iutefallatt.
William gapar konstant! Min rygg tar död på mig! Kommer på att vi glömt att lägga ut en nyckel (en OM det skulle köra ihop sig och någon ev kan gå ut med G-nyckel) & att vi glömt kameran, HUR kunde vi glömma kameran? William spyr, det stiinker!
Det blir stop på vägen dit, vi har inte tid med stop så vi åker före pappa + faster och bestämmer att möta dom där! Kommer till Järvzoo 12.3o-13.oo, bilfärden tog alltså över 2 timmar vilket betyder att vi lär åka tidigare hem.
När vi börjar den hektiska vandringen på Järvzoo lugnar vi faktiskt ner oss några hekto och kunde öppna trutarna utan att ryka ihop lr tjabba. Lugnet höll i sig ungefär tills vi gick utanför dörrarna på Järvzoo, som vi förövrigt nästintill sprang igenom (utav att hinna möta upp pappa & Bella)
- UPPförsbacke och NERförsbacke!

Inne i bilen igen börjar de igen, William gaapar, Marcus som kör blir stressad, jag som försöker roa W blir "galen".
Tar en annan väg hem och får stanna till i ockelbo då W lär få ny blöja och springa av sig lite.

Hemma igen får W lite mat, M går ut med G, W roas och görs sedan klar för kvällen samtidigt som vi förbereder mat där ett varsitt glas vin är ett måste!! MEN William vill inte sova, han GALLSKRIKER KONSTANT, INGENTING hjälper och vi som annars är väldigt noga med: ska det sovas så ska det sovas och inte komma upp. tog upp honom därimellan så att vi fick äta lite mat.
Under matlagningen droppade det även utav vitlöksbrödet på botten av ugnen så att när Marcus sedan öppnade gick brandalarmet som också är kopplat till Securitas! Larmet tjuter nå extremt, TVÅ gånger, securitas ringer och frågar om det brinner?! NEJ vi lagar mat!!!!!!
2 ½ timme efter vi lagt William första gången somnade han TILLSLUT!
NU ligger vi som två slakt i varsin soffa, säger knappt ett ord till varandra, de behövs inte, inte idag! :P

Jaaa, jäätteroligt dag, lr va säger ni? ;P

Vi fick fråga kort med Marcus mobil iaf, från den stunden på dagen som faktiskt var okej :P










Kommentarer
Postat av: d e s s l i k e s.com - high heels gives you a better view.

Du det där lät som en riktigt jobbig dag, ALLT ska ju komma på engång också - typisk! Kul med järvzoo iallafall :)

2010-07-27 @ 23:42:43
URL: http://desslikes.com
Postat av: Mamzen

Meeeeeeeeeeeen jag tror jag smäller av, vilken jäkla dag ni fick:-( Inte konstigt att mina sms inte var prio 1......Hoppas det känns bättre i morron. Hör av dig du när du orkar. Jag sover på fm o jobbar från 17.00.

2010-07-28 @ 00:57:21
Postat av: Erica

2010-07-28 @ 08:31:53
Postat av: Erica

Gooofisen.. nu fick jag skartta lite på morgon.. jGa ser er framför mig.. Hoppas de blir bättre idag!

2010-07-28 @ 08:32:38
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Fia

Åhh vilken jobbig dag. =( Hoppas denna dag blir 10 gånger bättre så den kompenserar upp gårdagen =) Kram påre!

2010-07-28 @ 10:48:41
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahaha.. men oj! :)

2010-07-28 @ 13:08:48
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/
Postat av: Mamma till E

Hej på re.

Era stackare, inge kul när allt blir bara fel...

Men hoppas att det dröjer tills nästa gång.

Va rädd om er.

Ha det bäst i varma Sandviken.

2010-07-28 @ 17:04:44
Postat av: Erica

Sånna dagar är aldrig skoj, men man kan få sig ett gott skratt efteråt =) hoppas tröjan passade William! =)

2010-07-28 @ 18:50:12
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0