Lite kort om helgen

Tänkte skriva "lite kort" om helgen :)

Vi åkte alltså iväg 11 pers till Ramsjö, något jag har varit med på i 3 år nu (har missat ett år också).
Dom/vi spelar alltså fotboll på lördagen i en fotbollsturnering,
där minst 90% av alla som är med dricker öl, skrattar, umgås, har trevligt :P

Så, på fredag tog vi det relativt lugnt, mkt lugnare än tidigare år :P
Vi var på stranden, spelade volleyboll, drack lite. Blev en tidig kväller för mig (och andra)
då jag gick och la mig runt tolv :)
Klockan ringde på lördag morgon vid o6.3o för ca o7.3o var det dags att bege oss till fotbollsturneringen
(som jag TACK OCH LOV slapp spela på, jag är ingen hejjare på fotboll om jag säger så :P )
Jag agerade fotograf och njöt av solen i stället :P
Runt tre (?) packade vi bilarna och begav oss till det obligatoriska pizzahaket.
Nu var det ju bara så att vi (läs JAG) hade räknat liiiiite fel på milen och bensinen
vi i tjejbilen råkade ut för soppatorsk och blev stående längs vägen
EN KILOMETER ifrån bensinmack(!)
tills grabbarnagrus i ena bilen motvilligt kom med bensin till oss, sådär måttligt roade ;P haha.

En pizza senare var vi iaf på campingen igen och jag & Sara tog oss ett dopp i det blå!
Det var superskönt då jag bränt mig en aning och behövdes svalkas av lite :)

Efter X antal hoppkortknäppningar och glas vin var vi påväg mot ljusdals enda (?) nattklubb :P
Hör och "häpna" gott folk: VI VAR SJÄLVA därinne,
i princip hela kvällen men dra åt hellskotta vad roligt vi hade!!
Vi hade hela dansgolvet/baren/toaletterna för oss själva + en sjujäklans bra DJ
och OM vi dansa, HELA TIDEN, svetten rann!
Vakterna & barpersonal stod och kolla på oss och undrade med all säkerthet vad vi var för huliganer ;P

På söndagen TRO DE LR EJ så var jag en utav FÅ som faktiskt mådde bra, tack guuuuuud!! ;P
Vi städade stugorna och begav oss mot Max efter tolv, mmmh! :)
Sen vidare mot sandviken för att packa ur bil & lämna av folk och efter de
- raka vägen mot Marcus föräldrars stuga för att hämta W.
Man är ju sådär lagomt blödig, grät av mig några stora krokodiltårar när jag fick se min prins,
kändes som att han hade växt Massor på två dagar, som jag hade saknat honom!

Hopp, haha :P



Kommentarer
Postat av: Erica

Haha =) ni är för roliga!

2010-07-06 @ 16:41:17
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0