Skäms

Jag ska aldrig mer lova att jag ska blogga dagen efter för de första, dåligt av mig :P
MEN (alltid ett MEN :P) jag har veeeerkligen haft semester, knappt kollat på datorn,
kollat mobilen 1 ggr om dagen, kollat på tv EN kväll i ca 30 min
nu när vi var borta.
Sånt som jag annars ägnar flera timmar om dagen åt, skönt att koppla bort ibland faktiskt :)

Tänkte därför slänga in ett riktigt bildregn från våran supermysiga Ölandstripp nu! :D

Vi har badat i poolen och i havet, åkt båt, varit på Öland djurpark (på korten).
Har även hunnit med middag vid hamnen, jag och Marcus, barnlediga (MYS!),
marknad (höll på att flyta bort för att det var så varmt), kollat på syster när hon sjöng på larmtorget (BÄST!),
umgåts och druckit någon cider med gamla vänner och annat smått och gott! :)
Så om vi inte tackat tillräckligt så vill vi ÄNNU en gång tacka Avve och Ulrika för att vi fick bo där,
kunde inte blivit bättre! :)
































Kommentarer
Postat av: GrannMia

Låter som ni har haft en jättebra tripp! Han är ju så söt så man blir galen lillkillen. :)

2010-07-17 @ 11:22:59
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Fia

Supermysiga bilder!!!

2010-07-17 @ 14:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0