Svar på kommentar

Postat av: Sarah
Men herrejävlar vad snygg du är, vad har du på dig? Måste kila och köpa likadant, är de för kofta tex? måste börja skriva var du köpt dina kläder kvinna, gudars snygg. mer sånt
2010-07-17 @ 19:43:47
Postat av: sarah
föresten, ahr du färgat håret? du är jättemörk här men på semesterbilderna är du ljusbrun
2010-07-17 @ 19:46:05


Svar:
Haha, oj, tack såå mkt, är dock 2 månader gammal bild :P
Jag är ljusbrun nu men har planer på att färga chokladbrun och sätta i löshår inom kort ;P
Jag kan absolut börja skriva vart jag köpt kläderna :D
På den bilden är linnet och koftan köpt på Gina Tricot, leggings och skor på H&M :)

Kommentarer
Postat av: sarah

tyckr du är grymt fin i din långa page, så tycker du hellre ska ha det så och bara spara ut ditt riktiga hår ist för löshår, du som ändå passar i medelkort :P men de e bara vad jag tycker...

2010-07-18 @ 08:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0