Buzzador






Ge dig själv och dina vänner ren och fräsch hy!


Neutrogena Visibly Clear® har utvecklats för att förebygga och åtgärda oren hy, samtidigt som den också vårdar för att undvika att huden blir uttorkad.

Neutrogena Visibly Clear® oil-free make-up remover tar lätt bort alla spår av make-up, även vattenfast mascara, utan att lämna en fet hinna på huden. Neutrogena Visibly Clear® oil-free facial wash tar bort smuts, olja och orenheter som kan täppa till porerna.

 

 

 

 

 

 





 

 

 

Jag har fått prova dessa produkter via buzzador. Tycker personligen att dom är suuper!!
Neutrogena Visibly Clear® oil-free make-up remover är min favorit! :D


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max

fick du va med i de där med natusan-prudkter? hade ju oxå fått mejl om de men sen fick jag ett där de stod att jag inte va en av dom utvalda :(

2010-06-22 @ 20:53:14
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0