"myggskyddsgardiner"

Idag på förmiddagen cyklade jag och W till jysk och köpte gardinstänger
och handlade lite till kvällen grillning :)
När vi kom hem kom mamma, jag gjorde iordning tonfisksallad med ägg och bulgur (samt baguette)
som vi sen åt när Micke kom.

Nu har jag precis skruvat upp gardinstängerna ute på altanen och satt upp gardiner som man kan dra för på kvällarna så man slipper myggen, blev lite mer myskänla här ute också :D

Svårt att få till myskänslan på korten med min mobilkamera, men ni fattar! ;P


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max

är de sånna billiga gardiner från ikea? jag köpte nämligen två-pack men vet inte vad jag ska med dom till.. kanske jag ska sno din ide.. för jag har tänkt skruva upp gardinstång ute på altan för att kunna ha nån gardin så de blir lite mysigare, och de där va ju väldigt smart :)

2010-06-04 @ 16:00:05
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Mamzen

Meeeeen vad fint det blev :-D Toppenmysigt kommer det ju bli på kvällskvisten.....

2010-06-04 @ 18:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0