Valbo + kalas

Idag åkte jag och Emma till Valbo för att luncha på Ikea och strosa lite :)
Vi hade riktigt mysigt och hann med nästintill alla butiker, flera gånger :P
Jag köpte faktiskt bara en värmeskyddsspray och present till mammas Micke som fyller år idag.
Vela så gärna köpa en långklänning som jag hittade men den fanns inte i min storlek :(

Efter Valbo lämnade vi av Emma, åkte hem och hämtade Gordon och sen vidare hem till mamma
för att fika och gratta Micke :)
Framåt fem gick vi till Emelie för att hälsa på, kolla hur hon bodde '
och kika på henne nya lilla chihuahuavalp, guuuuu sicken liten gobit :D
Hon bjöd även på kaffe & bulle, trevligt och inte en dag försent :P

När vi sen kom hem hade Marcus precis kommit hem så nu på kvällen har vi bara tagit det lugn,
ätit lite "ost" och kex åh tjattrat lite. Nu ligger vi i sängen och kikar lite på tv :)

William fick lyxa till de med en glass efter maten på Ikea i förrgår och OM han gillade de :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0