Bleker tänderna

Hej och hå!
Har precis kommit hem! Släckte, larmade och åkte från jobbet strax före halv åtta
sen åkte jag hem till mamma för att hämta G, blev kvar en stund och kom hem för inte så längesen.

NU sitter jag här, kikar bloggar och bleker tänderna :P
Kan tandblekningsgelen bli gammal?
Har haft min i säkert ett år, så nu kommer jag väl få gröna tänder lr nått :P


Innan 22.oo tänkte jag åka åh handla lite baguette och gott sen åka åh hämta Marcus på jobbet
för att sedan kika lite tv & äta sen kvällsfika :D



Hörs imon :)
Nattinatti!




Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

vad använder du för gel? jag beställde nå förut med skenor man skulle göra men de va abra krångligt tyckte jag. köpte en penna man ska pensla på i ullared förra sommaren men jag glömmer bort :P kunde inte använda den när man va gravid o amma så jag prova för nåra veckor sen men de va typ två kvällar :P

2010-03-24 @ 21:36:26
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: L-G Abrahamsson

Om du tar ur tänderna och lägger dem i ett glas klorin över natten så kan jag lova att dem blir vita ; ))



Farfarello

Postat av: anna

hejhej! känner din mamma därifrån har jag fått din bloggadress! =) rolig att läsa! =) du tandblekningen du har ? funkar den? jag har provat förrut men det gav inget resultat... va har du för märke av den då? =)



ha det bra!

2010-03-25 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0