Helt slut

Jag är heeelt slut idag av någon konstig anledning!
Har säkert jäspat 100 ggr idag, skumt! :P

Idag iaf så åkte jag & W för att luncha på Take away med Emma & Sabbe,
Emmas mamma & söta lillebror kom också.
William & Neo fick pizza dom med och försökte sno färdigtuggad mat ur varandras munnar, mmmmh!! :P
Var väl egentligen mest William som var Ovanligt lyrisk över mat & skrek rätt ut såfort han svalt sista biten
och började då förtvivlat sno stackars Neo´s pizzabit :P





Vid 13.3o åkte jag, Marcus, William & Gordon till Hofors för att gratta Marcus pappa som fyller år idag :)
Det bjöds på jättegott fika och Larsa fick en jättefin (enligt mig) picknickkorg med muggar/bestick/fat i,
rödvin & ett par tofflor
av oss :)

För övrigt så vaknade William från förmiddagsluren vid ca 1o.3o idag
och har inte sovit föns vi la honom för en halvtimme sen !!?
Han har inte varit nå sur heller utan jättemysig, glad och go
trots att man har märkt att han varit jättetrött, skrutten! :)


Nu ska vi snart göra "hemmagjord" ("poff") pizza och sen kolla på Så Ska De Låta,
de är väl för bra, lr va säger du Larsa !? ;P


Kommentarer
Postat av: L-G Abrahamsson

He he Som jag sa, när man tittar på såna program, så börjar man bli gammal, jag tittar inte :)) Å tack igen för de fina presenterna !



Farfar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0