Sova hos mormor

Idag ska William sova hos mormor :)
Dom ringde igår och frågade om jag kunde jobba idag och självklart har Marcus eftermiddag
så kollade med mamma som var ledig idag och gärna vela ha plutten :)
Hon vela att han skulle sova där, så då får han de så hämtar jag honom i morgon på morgonen då hon ska iväg :)
Han ska sova där den 29:e också då jag och Marcus jobbar, blir mkt mys med mormor nu :)

För övrigt så blev Marcus tillfrågad att jobba extra för en timme sen så han är åh hackar is,
lr va dom skulle göra :P

Vi har kollat deklarationen nu också och är mkt glada, jag fick tom mer än Marcus, har aldrig hänt :P
Man verkar få mer om man inte jobbar, hur kan de bli så lixom? :P
För dom ska vi garanterat köpa en systemkamera, ÄNTLIGEN! :D 
Sen ska vi spara en massa, så skönt att ha sparpengar, för tillfället har vi inte en krona sparat :O


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja, usch den där deklarationen ja.. har inte fått hem än men jag tittade på skatteverkets hemsida o jag skulle väl få tillbaka 2000 där men så sålde vi 2 lägenheter med vinst förra året så de blir ju massa skatt. men jag va bar med på edn ena den andra ägde peter själv men vi får väl hjälpas åt :( usch. + att jag hade nån fond som betalades ut o ska skattas för, usch. vi hade bra pengar förra sommaren så de får vi sota för nu ;D

2010-03-24 @ 10:13:50
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0