Svar på kommentar

Postat av: Therese
Va tycker du om ensamstående mammor?
2010-03-22 @ 14:23:31



Svar:
Jag tycker att ensamstående mammor är väldigt starka!
De är väldigt starkt att ta hand om ett/flera barn helt själv!
MEN man kan vara ensamstående mamma av många olika orsaker & jag personligen
har lite svårt att förstå mig på tex tjejer som av olika anledningar Väljer att behålla ett barn
fast dom vet att pappan inte kommer/vill finnas i barnets liv !?
Det tycker Jag är fruktansvärt själviskt, Jag förstår inte hur man kan göra så !?


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Jag har nu bakat dumlekolorna som du la ut receptet på - MUMS så goda!! Tack för receptet!! Kramar.

2010-03-22 @ 19:28:15
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0