Tips och Fynd


  

Detta blev mitt/vårat för 95 kr :D
6 st nappar
1 flaskborste
2 nappar till nappflaska
1 skjorta till William
1 gardin som jag ska sy om till lite annat, älskade tyget :)


Tipset är då till er småbarnsföräldrar här i närheten.
Jag köpte alltså som ni ser Nya nappar, nappar till nappflaskor & en flaskborste för 10 kr/st.
Det fanns hur mkt som helst, dock fanns de bara vanliga nappar för +4 mån.
Dom kostar ju betydligt mer i butik så skynda fynda :P
(om dom är kvar där imon, de vet jag inte, men skulle tro de)
Dehär är alltså i ÖRTA i gamla icabutiken, öppet mellan 11.oo-15.oo


Visar shoppingen och vad vi fick av mamma & Micke imon istället
för nu ska jag kura ner mig och mysa med killen som har varit borta hela dagen! :)

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0