Trötta

Jag och M somnade vid 22.oo-22.3o igår efter att ha legat där sen 21.oo, haha, snacka om trötta :P
Ändå känner jag mig ruggigt trött idag, William har av någon anledning vaknat 4 ggr inatt :/
De är förresten någon som har ringt mig/oss flera gånger igårkväll när vi sov som stockar,
hittar inte numret heller, blir ju nyfiken på vem de vaaar *efterlysning*?! :P


Jaja, idag ska vi åka till gävle och förhoppningsvis köpa ny bildbarnstol :)
Förutom de vet jag inte alls vad dagen kommer erbjuda, superväder ser de ut som iaf, toppen! :D
Kanske hälsar på pappsen när man ändå är i Gävle, om han är hemma, de visar sig :)


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jaha, ja men en sån skål har vi med.. var tvungen o gå o titta nu o vi hade ju oxå sugplopp.. haha. jag fick loss den där delen för nån da sen o fatta inte va de va för nå, nu vet jag ;D då ska vi oxå prova, han vill inte ens bli matad ibland. o äter vi samtidigt vill han bara ha våran mat :) jodå, de är bra med oss. tänkte nog oxååka till gävle idag o kolla barnstol och köpa en till grind :) kram

2010-03-06 @ 09:09:05
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja, dom är för roliga dom små :) men dom blir ju sååå stora :)

2010-03-06 @ 09:39:29
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: d e s s l i k e s .com - high heels gives you a better view. d

åh mysigt att åka till gävle, var där själv igår ;D ha så kul! Du föressten har du tagit några bilder ? Andreas har mänligen ledig vecka nästa vecka och då tänkte jag sätta mig ner med designen så vore bra om man hade lite bilder :D annars tar jag någon från bloggen bara ;) kramis

2010-03-06 @ 09:53:41
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0