Loppis

Imorgon och på söndag har jag och Marcus mamma hyrt bord på loppisen i Örta igen,
krånglade dock med barnvakt så Marcus bror ska stå där istället för mig, men sälja mina grejer.
Konstigt nog har jag och Marcus hittat en massa mer grejer att skyffla iväg, vart kommer allt ifrån? :P
Och massa kläder i stl XS/S/M i tjejstorlekar och stl M i killstorlekar
som kommer säljas mellan 15-50 kr
:)

Mina kläder som ska säljas


Så om ni har vägarna förbi är det öppet 11.oo-15.oo (om jag inte minns helt fel?!) :)

Kommentarer
Postat av: syster

men sofieee, jag vill köpa den lilla blommiga klänningen. kan du inte spara den tills vi kommer så får jag kolla på den? :)

2010-05-07 @ 18:32:42
URL: http://fridafall.blogg.se/
Postat av: Johanna.

Vart i Örta? :)

2010-05-07 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0