Natural beauty

Är så avundsjuk på dom som har fin hy för de har då inte jag!!
Ska försöka nu att vara utan foundation & puder/solpuder så mkt som möjligt
då jag i vanliga fall använder de mer lr mindre varje dag, not good!
Känner mig dock heemsk utan och de tar bannemig imot när man ska gå utanför dörren
MEN hjälper de så kan de vara värt att plågas ett tag :P

Nu är plutten nerbäddad så nu ska jag moppa av golven och plocka lite
sen ska jag ta mig ett tahandommigsjälvbad med ordentlig ansiktrengöring, hårinpackning
sen köpte jag någon ny stegvisbrunlotion idag som jag tänkte prova :)

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag känner samma sak! Är också avis på dem med fin hy. Jag har börjat acceptera min hy och kan gå utanför dörren utan smink för det är egentligen ingen som bryr sig men det hade varit så skönt att ha fin hy.

2010-05-20 @ 08:53:39
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0